En dag är du glad att du är du.

Hej sötnosar ♥
Fick reda på svenskprovet och matteprovet som jag gjorde förra veckan,
fick 28/36 på svenskan, och på matten 27/28, riktigt nöjd med matten i alla fall, svenskan kunde varit bättre, men jag ska inte klaga :D
Min mattelärare sa till och med att om jag fortsätter såhär så är det inte omöjligt för mig att få ett mvg, och det låter ju inte helt fel? ;)
Men ska inte hoppas på för mycket nu :)

Ikväll har jag varit på öppet hus för dom blivande sexorna, jag hade faktiskt roligt, haha.
Gjorde inte så mycket egentligen, hade matte men satt mest och gjorde hängagubbe och gick och kollade vad alla andra gjorde :D

Men ni för ha det awesome! :)


bild sen somras..

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0