:'(

Detta är det sjukaste och hemskaste jag någonsin har varit med om.
Alla blir lämnade, alla i din närhet & alla ställer sig samma fråga, varför? ja, vi kommer aldrig få något riktigt svar på den frågan.
Det ändå vi kommer få leva med i resen av vårt liv är ju att du försvann från oss, helt plötsligt, du bara försvann..
Det kunde omöjligt vara den sista utvägen, ja det är helt sjukt..
Jag tror ingen av er kan förstå hur det känns, inte ens lite, för det går inte att beskriva med ord, man blir helt tom..
Och sanningen är att jag förstår inte själv, det är helt ofattbart, man är i fullständigt chocktillstånd!
Det enda sättet man kan uttrycka sig på är tårar, för det är det enda som kommer ut ur oss, en massa tårar..
Ja, detta är verkligen allt negativt man någonsin kunde tänka sig..
Alla tankar & all sorg, man vet inte hur man ska uttrycka sig och hur man ska bära sig åt, man får panik och man blir helt dum i huvudet..
Sånt här får bara inte hända, det är helt sjukt.
Men kan inte heller acceptera att man inte fick veta varför, utan det kommer man antagligen gå och grubbla på i resten av sitt liv, för man kommer aldrig någonsin glömma det...

Du finns inte här, men du finns i mitt inre ♥

Vila i frid, glöm aldrig att du var en vacker person ♥

Ingen av er kan nog föreställa er vad detta är, men tro mig, det är värre än vad ni anar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem handlar det om?! :(

2010-09-18 @ 20:42:54
Postat av: Elina

<3

2010-09-19 @ 11:29:19
Postat av: lovisdittlau

jag finns här syster och det vet du.. (L)

2010-09-19 @ 13:14:21
Postat av: rebecca

jag vet att vi inte känner varann bra. men om det är något du vill snacka om så finns jag alltid.

tro mig, jag har varit med om en massa skit. vet när folk dör, folk som försvunnit.

men seriöst. jag finns här..!

2010-09-19 @ 15:50:52
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0