helgen, långt inlägg!

Hejhej ♥
Helgen har varit annorlunda men riktigt härlig :)
I fredags så va vi ute en massa folk i staffanstorp, ja finns nog inte så mycket att säga om det :)

Men igår när jag och Lovis åkte till till Malmö vid 11 för vi skulle shoppa hände rikigt konstiga saker...
Först när vi går på gustav kommer vår mattelärare fram till oss, med ett smile i hela huvudet, stog och snackade med oss ett tag och bjöd oss på nötter, hahah :P

När vi var inne på Åhlens så var det en tjej i kanske 18-20 års åldern som såg ut som världens snällaste tjej, när hon gick ut från butiken så gick lamret och det visade sig att hon hade snott en tjocktröja två par tights och någonting till som vi inte såg :s

När vi hoppar på bussen till värnhem så kommer kanske 5 personer från skånetrafiken in i bussen och frågar alla efter biljetter och vi fattar nada först för det hade aldrig hänt innan.. Lovis blev svin rädd eftersom vi beltade med kort så tycke hon då att vi inte hade någon biljett men ja dom kollade ju kortet också.

Det hände tusen fler saker, men nog ganske grygt att läsa men jag skriver dom i ord,
Haribo, Alladin, Sprang till bussen, fick så före folk i kön, stressa som ini, fullegubbar, småtjejer, Zaccas kompisar och sen var det nog något till men det kommer jag inte på just nu...

Iallafall Lovis pappa kom och hämtade oss 17.30 hemma hos mig, då körde vi och handlade mat och vidare till Dalby!
Där färgade jag Lovis hår och hon slingade mitt, man ser inte mitt så jättemycket men jag är ändå nöjd och Lovis blev svinbra! :D

Va i Kyrkheddinge igen vid 23 och då gick vi ut och träffade Hampus, Kevin, Alle, Malclom och några till, blev helt chokad att dom var i lilla Kykheddinge men jaja :o

Gick och mötte Henrik, och när han kom gick vi hem till Lovis :)
Sen hände väl inte så mycket mer utan vi följde bara med Zacca för att möta Alexander på bussen, sen somnade vi och vaknade med 100000 myggbett.... :(

Fredags

Evelina, Svanen och Linnea.


Evelina och jag och mig.

pussss

Kommentarer
Postat av: Svanen

Där är ju jag :D

2010-09-05 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0