What are words if you really don't mean them?

Hur är det möjligt att jag kan vara såhär trött trots att jag har sovit nio och en halv timme inatt???
Det är möjligt i alla fall för jag är verkligen dödstrött, kan knappt hålla ögonen öppna.
Får helt enkelt lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg imorgon på det nationellaprovet och Fodiarundan, men det kan jag nog stå ut med!

Imorgon efter skolan ska jag mysa med älsklingen, eftersom på torsdag sticker han och åker skidor i Sankt Anton..
Varför ska han åka iväg hela tiden? Fast han stannar bara där till söndagen och då ska jag träffa honom direkt och sen har vi ett helt lov framför oss att hitta på saker!
Har inget annat speciellt planerat inför lovet än, men jag ska träffa min moster, mina kusiner och min mormor i stan någon dag (fast det vet de inte riktigt än, haha), annars blir det mycket mys med Henrik och vänner!



Just nu! fresh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0