Kreta -11

Hade en underbar vecka på Kreta tillsammans med min syster. Runt 40-45 grader varje dag och solsken, det klagar man inte på direkt?
Saknar det jättemycket, speciellt den underbara värmen och att ha semester..
Vi bodde jättebra, vi fick ju ta en chansning på vilket hotell vi skulle ta men vi valde helt rätt!
Hotellet hade 2 stora pooler och precis nedanför hade vi stranden, så sjukt fint vatten i havet. Hotellet låg inte mitt i stan men vi behövde inte gå alls långt för att komma in till stan så det var jätteskönt på det sättet. Allting var ju lite speciellt eftersom varken jag eller min syster hade åkt utomlands utan våra föräldrar innan, men allting funkade jättebra och det blev en lyckad resa!
på väg!
Första dagen!
Fick en hel pool för mig själv!!

Kommentarer
Postat av: sofia

fina bilder på er tjejer!

2011-09-02 @ 17:30:31
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0