Plötsligt så händer det!

NU är jag tillbaka! Inte från Kreta om det är någon som tror det eftersom jag inte har skrivit sedan jag åkte.. 
Jag har varit hemma ett bra tag nu men har inte haft lust att blogga helt enklet men nu är jag tillbaka (för stunden i alla fall). Vad jobbigt allting blev nu, för ni har ju missat hur mycket som helst??
Jag har inte berättat någonting om resan, gymnasiet och allt annat spännande som har hänt. Men jag kan inte ta allting i ett och samma inlägg känner jag eftersom då kommer inlägget bli otroligt långt. Men jag börjar såhära så att ni vet att jag är tillbaka, har skaffat iPhone nu så det lär bli mer bilder och fler updateringar. Funderar på att byta blogg portal men det kan vi ta när det är dax eller vad säger ni?
Kom på att jag är i väldigt stort behov av en ny header som måste fixas snarast!

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin halsduk! Var har du köpt den?:)

2011-09-04 @ 11:57:46
Postat av: josefin

Tack! Den är köpt på HM, dock för ett år sedan!

2011-09-06 @ 16:46:23
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0