soulmate

Jag kan tänka mig att alla älskar sina syskon, det finns säkert ett fåtal som verkligen inte gör det men dom räknar vi inte med.
Men min syster är verkligen något alldedes extra för mig.
Det är väl egentligen inte så ofta hon själv för höra detta av mig men hon borde ju egentligen veta om det?
Min syster och jag står varandra väldigt nära, det har vi alltid gjort och jag hoppas att vi alltid kommer göra det.
Hon är egentligen inte som en syster för mig utan mer som en bästavän.
Det finns inte en endaste liten sak som vi inte vet om varandra, vi berättar rubbet, kanske lite mycket ibland men bättre det haha...
Vi är så lika på många sätt men samtidigt inte på alla sätt!
Vi gör sjuka saker och skrattar åt konsiga saker som antagligen ingen annan förstår sig på, men det spelar ju egentligen ingen roll.
Hon är antagligen den som förstår mig allra bäst på något vis, vi korsar så många tankar tillsammans.
Det bästa är nästan att hur mycket vi än bråkar, skriker på varandra så finns det inte på något sätt att vi kan svika varandra, vi tvingas att lösa det eftersom vi bor under samma tak. Efter bråken dröjer det max en timme sen för någon skuldkännslor och ber om förlåtelse.
Hon är en förebild för mig, vi rättar varandras fel och lär oss utav dom.
Det jag ville få fram med detta var egentligen att jag vill att hon ska förstå hur mycket jag uppskattar henne, just precis så som hon är! Hon är min bästavän.

Kommentarer
Postat av: Elina

Älskade, älskade, älskade Josefin! Du är min livskamrat och jag så tacksam för att du är du! I will always love until forever comes!

2011-02-25 @ 01:27:51
Postat av: Anonym

Älskade, älskade, älskade Josefin! Du är min livskamrat och jag så tacksam för att du är du! I will always love until forever comes!

2011-02-25 @ 01:30:14
Postat av: josefine

pluttisar, ni är så himla goa mot varandra!

två helt fantastiska systrar, ta vara på dom ni är,

kram till er båda. <3

2011-02-25 @ 14:42:15
Postat av: Helle

Mina flickor - det finaste som finns!!

2011-02-25 @ 15:20:20
Postat av: sofia

Fina systrar!

2011-02-25 @ 18:21:37
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0