Life is amazing!

Hej alla! Eller alla som fortfarnade sitter och väntar på att jag ska skriva något, trogna läsare! Antar att jag har tappat en hel del undertiden, hoppas ni hittar tillbaka hit :)
Jaha, var ska jag börja nu då? Jag kan ju inte sätta mig och skriva allting som har hänt under den senaste månaden, för det kommer ju bli ett världslångt inlägg. Men kan säga så mycket som att allting har varit så jäkla underbart, denna sommaren är och kommer att bli den bästa någonsin!! Trodde egentligen att den skulle bli den västa eftersom jag jobbar så mycket men när man har underbara vänner, en underbar pojkvän, underbar familj, ibland underbart väder och en underbar resa till Kreta som väntar! Livet leker helt enkelt :)
Än har jag inte tagit årets första dopp, bara i pool dock.. Är för mesig antar jag, så jäkla kalt i vattnet :(¨
Men i augusti sticker jag och Elina till Platanias en vecka, hur najs????
I söndags kom pojkvännen hem från Spanien, som jag hade saknat honom!! Fick världens godaste perfym av honom, han skämmer bort mig..
Idag är det dock tråkigt väder, varmt men täckt av moln över hela himmlen så är det ju såklart den dagen jag är ledig... När Sara har jobbat klart kommer hon nog hit så ska hon hjälpa mig med att slinga håret, det behövs!
Igår var vi här hemma och snackade en massa, käkade jordgubbar och gick ut en runda, sen stack vi in till Malmö för att äta jättemysigt! När vi hade ätit gick vi vidare till Lilla Torg och där var proppfullt med folk på uteserveriungarna, vi sa att vi åker nog in någon dag nästa vecka och sätter oss där! Vi gick vidare till Centralen och tog tåget till Lund, sen bussen till Staffanstorp en mysig dag helt enkelt!
Hoppas ni har lika härligt sommarlov som jag har!!!
Btw, jag kom in mitt förstaval så det blir Polhem med ekonomiprogramet i höst!

Kommentarer
Postat av: emma

du är tillbaks!! haha.. fin du är :)

2011-07-07 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0