Rädsla

Jag är rädd för rätt många saker, men det västa som finns är att vara ute ensam.
Eller det är nog mörkret jag är rädd för, eftersom jag hatar att vara ensam hemma på kvällen också..
Det är säkert inte bara jag som upplever rädsla när man är ute själv, men när jag är på väg hem från något ställe så känns det som att jag aldrig kommer att komma hem igen. Det känns som att det är slutet att det är det sista för mig. Det värsta är när man GÅR helt ensam, fast det gör jag nästan aldrig. Men cykla själv händer rätt ofta, jag är så rädd att jag glömmer att andas.. Jag hinner helt enkelt inte med det, jag cyklar sabbare än att blinka. Jag tror egentligen att jag är rädd för rädslan för jag kan inte sätta fingret på vad det är jag blir rädd för utan innan jag ens har hunnit ut vet jag att hem färden kommer vara jobbig, jag vet att jag kommer vara rädd. Det är säkert någon av er som verkligen förstår min rädsla, för det är verkligen jättehemskt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med seg uppdatering! :(

2011-07-27 @ 09:15:09
Postat av: Anonym

vad hände med seg uppdatering! :(

2011-07-27 @ 09:15:53
Postat av: anonym beundrare med erektion

jag finns där om du behöver sällskap sötnos <3

2011-07-30 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0