Svar på kommentar!

Hur gör du för att få så fint hår som är långt men ser ändå inte slitet ut? Klipper du dig ofta?
Tack så mycket ;) Men för det första så minns jag inte senast jag plattade mitt hår, har inte gjort det på hela sommarlovet och det var ett tag innan skolavslutningen också. Förr plattade jag håret varje dag och kanske 3 gånger per dag, men det sliter något brutalt på håret, visst man kan använda värmeskydd men det hjälper inte helt ändå! Så det är väl nog den största anledningen skulle jag tro. Lockar det inte heller och använder bara hårfön ibland, men det är inte ofta. Varje gång jag duschar använder jag inpackning, en inpackning från Goldwell använder jag två gånger i veckan och resten av gångerna använder jag Sunsilk. Funkar hur bra som helst och håret blir silkeslent efteråt. Jag klipper aldrig mig, eller väldigt sällan just för att jag hatar att klippa mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortisbild.

2011-07-20 @ 10:13:18
Postat av: Anonym

fjortisbild.

2011-07-20 @ 10:15:15
Postat av: sofia

sv; älskade vän <3 !

2011-07-20 @ 22:41:37
URL: http://playthemoment.blogg.se/
Postat av: josefin

men vänta lite här nu? varför tror du som är anomym att jag skulle bry mig om vad du säger? som inte ens vågar stå för vem du är?

Vad är det som är fjortis med bilden? jag har precis slingar håret och man ser lite av min rygg, wooooooow

2011-07-21 @ 00:56:57
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/
Postat av: josefin

men vänta lite här nu? varför tror du som är anomym att jag skulle bry mig om vad du säger? som inte ens vågar stå för vem du är?

Vad är det som är fjortis med bilden? jag har precis slingar håret och man ser lite av min rygg, wooooooow

2011-07-21 @ 00:56:58
URL: http://josefinfredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0