Kan inte riktigt fatta vad det är

Har nästan ingenting kvar i skolan nu, vilket är jätteskönt! Sprang också Fodia för sista gången i hela mitt liv, dvs om jag inte tar initiativet själv.. ;)
Helgen har varit hur bra som helst, i fredags så stack jag och Henke in till malmö och jag hittade äntligen en klänning till balen känns som att paniken släppte rätt bra kan jag säga! När vi var klara i stan åkte vi hem till honom och åt tacos sen blev det mys och Sex And The City tittade, hihi..
I lördags kom släkten hit och firade min syster, som fyllde 18 den 18:de, och mig, fyller 16 den 30:onde, blev super nöjd med allting och presenterna! ♥
Dagens look :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte visa klänningen? :)

2011-05-23 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0