You make me this

Hej på er!
Jag vet, det är dax för ännu en ursäkt för att jag inte har skrivit.
Ska verkligen försöka att komma igång igen!! Ska verkligen anstränga mig!
Kan ju passa på att berätta lite om helgen eftersom att ni inte har en aning om vad jag har varit och var jag har hittat på :)
I fredags efter skolan så slingade jag mitt hår ljusare, denna gången ser man i alla fall resultat och jag blev nöjd!
Kvällen spenderades nere i bynm på Bonnamarknaden, sjukt tråkigt.. Man tyckte det va sjukt kul när man var yngre men nu nä, blääää -_-
Efter lite om och men så kom jag hem vid halv ett och då slocknade jag dirket.
I lördags åkte jag med älskling till hans stuga i Hällevik, vi hade jättemysigt.
Gick promenader, åkte båt, åt god mat och bara låg och mös. Var hemma igen på söndags kväll vid åtta tiden, helt uslagen.
Men har haft en mysig helg bortsett från i fredags, men tack för allt älskling ♥

bild innan skolan i morse

Kommentarer
Postat av: Sofia

så jäklans snygg!

2011-05-10 @ 18:42:41
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0