Glad you came

Skola, plugg, jobb, familj, kompisar, pojkvän ja att det där tar ju rätt mycket tid må jag säga. Jag glömmer inte bort er men jag har inte alltid lika mycket tid över som jag hade hoppats på! 
Då var det första advent igår och jag får äntligen lyssna på julmusik, jag klarade att vänta. Men det var inte mycket till vinter i går inte, det blåste en aning eller vad säger ni? Jag tycker faktiskt att det är oblehagligt med storm... Tur att jag hade min Henrik bedvid mig hela natten som skyddade mig. Det gick ju som tur var över rätt fort men tydligen kommer det tillbaka på onsdag, eller det är i alla fall vad jag har sett men det är nog bara till att se vad som händer.


Underbara du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0