FRÅGOR

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen...
Vem fick du senaste sms av? Hanny
Vem tänker du på nu? Min pojkvän
Vem pratade du senast i telefon med? Zarah
Vems hus var du senast i? Oj, måste varit Henriks!
Vem önskar du var med dig nu? Älsklingen
Vem är din favoritsläkting? Kan ju inte välja bara en..

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? H&M, BikBok och Gina Tricot
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har på min "sovtröja", som jag köpte i Karlskrona förra sommaren!
Var åkte du senast bil? När jag skulle till min mormor och min moster!


VAD

Vad åt du senast? Nektarin
Vad drack du senast? Vatten

Vad är det för färg på dina byxor? Gråa

Vad är den närmaste saken som är blå? Min tröja

Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Rosa
Vilken film såg du senast? Harry Potter
Vad hör du just nu? Min telefon som vibrerar

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jadå!
Hånglat på en bio? Ja!
Hånglat i skogen? jepp
Tyckt att din kusin är het? Kan jag väl inte påstå
Sovit naken? Jadå
Kört över hastighetengränsen? Nej, blir lite svårt när jag inte har kört bil
Målat om ditt rum? Jaaaa!
Dansat framför en spegel? Händer ofta!
Fått hicka? Ja och det är grymt störigt!
Dumpat någon? Isåfall när jag varit liten, räknas det?
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Inte vad jag kan komma ihåg?
Varit i slagsmål? Nej inte direkt
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Älskar eller saknar någon nu? JA!




Kommentarer
Postat av: E.

Vadå "kan inte påstå", haha!

2011-09-18 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0