Konstig tjej

Ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på mig!?
Som inatt så trodde jag att klockan hade ringt så jag gick upp, rullade upp, bäddade sängen och startade datorn.
Tyckte att det kändes lite konsigt eftersom det var kolsvart ute och ingen var vaken?
Så jag gick för att kolla vad klockan var, 00.09.. Hur i hellskotta gick detta till? Hur kan det bli så fel och varför kollade jag inte på klockan innan jag gick upp?
Jag går ju såklart och lägger mig igen, somnar om och stiger upp ungefär 15 minuter senare och gjorde exakt samma tabbe. Jag menar VAD ÄR MITT PROBLEM? Man hade kunnat tro att jag är stressig eller orolig för att komma försent, men så var det verkligen inte i detta fall utan jag är bara mentalt sörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0