Waiting on the world to change

Sitter här och myser i min ensamhet. Te, popcorn, levandeljus och John Mayer bästa kombinationen någonsin! Det fick bli en hemma kväll idag för jag ska stiga upp och jobba i morgon bitti och ska hinna städa innan det.. Blir väl uppstigning vid 7.30, så jag måste tyvärr gå och lägga mig snart. Har inte gjort speciellt mycket idag men jag åkte en runda till Kids and Friends som har öppnat här i Staffanstorp och måste säga att där var grymt mycket fina kläder och vill ha en hel drös där i från! Men jag kom hem tomhänt så det får bli en annan dag.

On my way out!

Kommentarer
Postat av: emma

var i staffanstorp ligger den butiken ? :)

2012-02-24 @ 22:30:19
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-24 @ 20:05:42
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej allt bra?
Vill du göra ett bloglovin byte? :)

2013-01-19 @ 14:23:13
URL: http://www.whop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0